Hangin aku malam malam neh !!





Assalamualaikum..

tgh tgh malam dah bikin gua panas der..as buat blog untuk suka suka..n blog as hanya sekadar suka suka dan blog sya adalah hak saya..so tak pyah la nk komen sbb kan bnda kecik..

sbb kan perkataan yg saja as suka nak tukar cra ejaan pon nk komen kew?? come on laa...tuh bnda kecik laa..mgarang blog mngikut kreativiti sendiri supaya ada orang yg nak dtg menjenguk...

dah byak kali bnda neh jadi..as sendri tak pham dgn anusia yg prangai tak hbes2 nak mendengki..mcm neh la kan nasib blogger yg famous yg sentiasa ada jew musuh yg nak menjatuhkan..

as bukan blogger famous pon..so tak pyah nk dengki dengki ea..
tapew thanks sbb sudi komen tp as harap komen laa bnda yang membantu bukan menjatuhkan..
n komen la bnda yg ada kena mgena dgn entry oke...

cube tgok dekat bawah
.
.
.
 
* cube bace mcm tak matang jew coment nye..

5 comments:

Namee Roslan said...

hey,..:) came from nameeroslan :)

em, biarkan aje comment begitu. asalkan adik puas dgn apa yg adik tulis :) okay!

Asmalina Ramlee said...

thanks sis..!! ;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

lex r wei... ank p tgk blog ak.. ak kna kutuk lgi terok kot...

Echin Nadiossa said...

dear set comment jgn bg anon komen.diorang tau cakap diorang pun sama je.pengecut.lagi teruk.coolio. :)

p/s : femes ii :P

Asmalina Ramlee said...

Echin Nadiossa cumne nak bwat set comment tuh??