Mungkin Kekurangan Saya.





 Assalamualaikum..

badan terasa letey sangat..nak demum kew?? 
ntah laa...hari neh hancur mcm tuh jaa...
dari hari yg gembira dah bertukar sedey.. tuh bg aku..
bg dya................................
hmmmmmmmmm.....

ntah laa...mungkin kekurangan aku..
sbb semua neh terjadi...kadang kadang asa dh letey dgn kehidupan skrg neh..tadew yg berubh..
sama jaaa..gembira jup pastu perasaan sedih menetap kembali dlm diri neh..

mungkin kekurangan aku yg myebabkan segala neh berlaku..
tak baek tgok kesalahan org mybe bnda yg dh jadi sbbkan diri kita sendiri..
atau pon balasan TUHAN sebabkan kesalahan lampau..

org ckap mintak maaf neh adalah perkara yang terbaek..
tapi klu kita yang memaafkan org..
lagi terbaek dan tuh adalah perkara yg paling mulia...

to Ikmal Fariq Mohd Idzham...
saya maafkan awak...
walaupon sabar saya dah tahap merah telinga2..
tapi sbb kan syg hubungan neh n sayang hang !!
sy telan jew walaupon pahit...
tapi neh tak brmakna saya maafkan awk sepenuhnya...
saya nak awk buktikan yg awak boleh brubah..
last peluang..klu tak brubh juga...
awak sendiri faham mksud saya...


video yg buatkan saya mengalah.....
.
.
.
.





note : saya sedang belajar memaafkan orang..  =)

No comments: