Teringin !!

Assalamualaikum..

hermm..arinie rajin la pulak kan pos entry smpai dua kali..disebabkan diri yang kebosanan neh laa yg m'buatkan saya rajin...huhuh

dok guling guling td sambil belek tangan yang hitam melegam haa...
teringin pula nak puteh...nak gebu,nak kulit lembut mcm baby..

kadang kadang nak t'gelak bila trpkir balik sebab apa as nak puteh..
nak tahu sbb apa..heheh..malu pulak nak story..
sebenarnya as suka tgok bila org yang nak brtunang or nikah..
time diowg pkai inai n time org ambik gmbar sarung cincin...
cntik jew ble jari puteh gebu..hehehee..

hahaha..malu lak..mcm tak logik jew kan nak puteh sbb tuh...
hehe..korg kongsi la cumne cara nak puteh kulit as yg dh melegam neh...
n senang cepat dan yang penting murah..hehe


*cer tgok..cntik nye....


3 comments:

☀ Izzaty Hedry☀ said...

hahahah... dok dlm umah selama 2 bualan .. kompom putih .. ak la pun dah putih... ahha

Asmalina Ramlee said...

hahah..byak bulan dh neh haa aku dok umh..tak puteh2 gak wei...

Echin Nadiossa said...

HAHA.pakaila vaseline :)