Tahniah buat Sis Maria Elena Zarul & Asfirdaus Asri

Assalamualaikum..

Selamat petang di petang yang mendung ini..Dah lama rasanya tak terusik blog neh. niat untuk mengupdate tuh dah ade cuba ape yang nak ditulis tuh yang tak pernah nak ada2 sejak kebelakangan ini . (malas yang sebenarnya).

tengah seronok melayan belog teringat yang belum sempat tengok lagi wedding blogger famous amos gile gile tuh. maaf as neh antara orang yang paling lambat dan ketinggalan dek zaman sebab tak tengok lagi wedding blogger alaf ini yang memang sempoi. Maria Elena Zarul.

Yang sebenarnya as tak tahu menahu pon yang sis Maria dah kawin. nasib lah rumah neh ada jugak astro kan walaupun kadang banyak jew movie yang ulang ulang.. tengah layan astro top top kuar muka akak Maria dalam Raikan Cinta.

Dari situ as tahu yang sis Maria dah kawin.

Melawat di belog sis Maria tadi tengok gambar wedding diowg sangat sweet oke. simple dan sangat sempoi. family yang bahagia dan sporting. Tahniah buat sis Marie Elena Zarul & Asfirdaus Asri.. Moga kekal sampai ke jannah.. Amin..



Nak tengok gambar wedding mereka yang lagi sweet klik sini =)

Rasa seronok dan bersyukur mesti berbelah bahagi bagi pasangan yang dah lama bercinta dan akhirnya berakhir jugak dijinjang pelamin. Moga perhubungan antara si dia juga kekal sampai ke jannah.. Amin...


No comments: