♥ SESI TANGKAP GAMBAR PERCUMA DARI MIZUARY LFP ♥


SESSI TANGKAP GAMBAR PERCUMA

"BUKAN LAGI MIMPI"

Hasil kerja saya boleh tengok di sini http://www.mizuary.com/langitbiru

Saya akan memberi percuma 1 sessi photography
selama 2 jam kepada 1 couple .

Syarat kelayakan:
(1) Sudah bertunang
(2) Berumur 23-35 tahun
(3) Suka bergambar
(4) Suka dengan hasil gambar saya
(5) Copy / anda TAG gambar ini kepada 10 orang rakan facebook anda
___________________________________________________________
Apa yang anda akan dapat?
(1) 1 sessi fotografi 4ptg - 6ptg PERCUMA (bernilai RM580)
(2) Softcopy gambar anda sebanyak 100 keping di dalam CD


Lokasi sessi photography: penang island.

Berminat?
Email gambar majlis pertunangan anda/pasangan anda
kepada saya:

Subjek email: BUKAN LAGI MIMPI
Sambung slogan: Saya suka hasil gambar Mizuary kerana...
mizuary@yahoo.com

No comments: