Doa kan Keamanan Malaysia..




Assalamualaikum..

sambil on9 facebook td sempat as layan mata smbil tgok video masa perhimpunan bersih yg berlansung kt k.l smlm..
skaly tgok da mcm dekat negara luar..huru hara negara bila ada perhimpunan yang mcm neh...
tak tenteram penduduk dekat cituh..

takan la bila Malaysia dah huru hara..
negara dh hancur..perang sana sini mcm negara laen...baru rakyat nak sedar..
apa salah nye kita doakan keamanan yang kita kecapi sekarang neh berterusan..
tadew faedah klu kita lakukan semua neh...

manusia sekarang da bole berfikir..
so sama sama lah kita berfikir mana yang baik mana yang buruk..



trima kasih kepada Polis Diraja Malaysia yang telah berjaya mengawal keamanan negara..
jasa anda amat di hargai...



p/s : saya mahukan keamanan ......

3 comments:

ican said...

hmmm. sedih kan tengok Malaysia macam ni? nak jalan-jalan dekat kl pun dah takut. haihh.

zurfandy said...

nice blog babe....hehe bru tgok..btw tahniah kpd aggota polis...mesti bakal bapak mentua polis kan.ahaks....:)

Asmalina Ramlee said...

zurfandy :haha..no lah..sya yg bakal jadik polis nya...

ican : aah..wlaupun as asl kedah tapi takot laa bila negara kita dh mcm negara lua..rusuhan sana sini...