the best

Assalamualaikum..

selamat tengahari  kepada semua pembaca belog as yang tak bape nak famous neh..keadaan pagi neh yang sejuk disebabkan baru lepas hujan..
tertiba ada niat nak semakkan dashboard kowang yg penuh dengan entry as..hehe
*penuh la sgt seminggu sekaly pon susah nak nmpak entry as naek..

nga melayan prasan tertiba teringat crita cinta yang paling best penah as tgok..
NUR KASIH THE MOVIE..memg box office kowt cte neh..

tataw nak explain mcm mna..bg as filem neh lah filem cinta yg paling the best as penah tgok..
smpai terkeluar jugak laa air mata yang lama dah tak terkeluar neh..eheh..

dalam filem neh byak pngajaran yang boleh kita dapat..wlaupun berkisar tentang cinta tapi diowg tetap agungkan kuasa TUHAN..dan bertapa eratnya hubungan adik beradik..

tahniah kepada pengarah cita NUR KASIH kerana berjaya buat ramai insan di luar sana menangis...termasuk as..hehe

1 comment:

haniey said...

hani xpegi tgk pun lg..mmgla rmai org kata bez...hehe.. :)