terima seadanya..

Assalamualaikum..

oke entry kaly neh sedey..so cepat !! peg ambik tisu berkotak kotak..letak dekat kowg..

dalam 2 3 hari neh macam macam masalah datang singgah kt diri aku neh..
ntah apa la salah aku dengan dunia ciptaan yang Maha Esa neh..

serba tak kena jaa..suma benda yang dibuat dan yang tak di buat di pertikai kan..di salahkan..
diam seribu bahasa pon masih ada yang datang untuk mencari kesalahan..

aku hanya nak menjadi diri sendri yang hanya memerhati gelagat org pon masih disalah ertikan..
selalu jew di persendakan..di kertawakan.. di jadikan sebagai bahan untuk mengumpat..

mungkin nie yang di katakn lumrah manusia..tak lari dari masalah..
tapi sampai bila hati dan perasaan aku neh boleh bersabar dan bertahan dengan karenah manusia laen..

nak jew mulut neh brtnya tentang apa ketidakpuasan hati mereka.
tapi kesabaran di dlm diri ini masih lagi mampu di kawal..

walau ber macam macam dugaan datang aku masih mampu untuk tersenyum..
alhamdulillah.. cuba mengembirakan hati yang sgt saket..

biar semua nya terjawab dengan sendiri..doa kan saya kuat kawan kawan..

salam..

2 comments:

nur ashikeen said...

awak lagu awak besh entry pun bes ape tajuk lagu dia seronok la dengar kite nk download lah...

mizzasma said...

cik ikien sayang..thanks sudi jenguk belog saya yang buruk rupa neh.. aah lagu neh best.. tajuk die cinta arjuna from aliff aziz..emal yg suggestkn lagu neh..download jgn tak download..