bersabar dan bertahan .. sampai bila ??


 Assalamualaikum ..

Arrrggghhh .. makin hari makin banyak masalah yang terjadi..
ada jew yang tak kena.. ada ja yang menyakitkan hati ..

sampai bila kau kena brsabar ?? sampai bila jugak aku dapat bertahan??
soklan tuh jaa yang selalu ada dlm ingtan aku neh..

sayang dengan hubungan yang dah lama neh.. tapi smpai bla aku nak kena mgalah..
sampai bila aku nak kena rendahkn ego aku..
pdahal pada dya NOTHINK..

mungkin aku tidak layak dan mungkin jugak salah atas diri aku sendiri..
biarlah aku jadi BODOH sebab mengaku kesalahan yang bukan salah aku..

itu adalah jalan yang terbaek..
pkir masa depan dan matlamat aku yang aku jugak leh berjaya mcm owg laen..

biar laa kisah aku dulu menjadi pengajaran kepada  diri aku sendiri..
mulai sekarang aku akan cuba kawal diri aku dari menangis disebabkan insan yang bernama LELAKI..
mulakan hidup aku seorang diri di sampaing kawan kawan yang sentiasa ada di sisi aku..

salam..

No comments: