di tag !

hai sume sume kawan kawan,mak cik pak cik..
abg abg encem tak ketinggalan n jugak cewek2 cun lg comel..
haaahh..
ade jugak kesempatan yg di curi dari mase nak ciapkn asgment..
tenkiu kepada pc di lab kolej !

sbnarnye da lame kot aku di tag oleh HanIEy neh..
tapi di sebab kn kesibukan ala ala the best student ta sempat lngsong nak menjengok belog kesayangan neh..

neh la soalan yg perlu di jawab dari tag yg di bising2 kt ats tadi haa ...




kuh pon tataw la pae bnde neh..nmpak macam cicak a.k.a pokke..
hhaha..bole buat duet doe..
saye cukup tak pndai dlm nak menjawab solan neh..
bab tuh dlm exam aku owg first slalu kuar dari dewan exam..
haha..


1)pascal ni comel x? (haiwan kt photo ni)
pascal nie comel sgt sgt..tape comel lg aku kot..hehe
sumpah ! koe perasan pmpuan...
hahaah..serius bnde neh mcm prangai kau ble aku jadi gile ..
hakhak..

2)anda rasa anda comel? (tolong jujur)
nak kate comel ntah la...kowg ase kau comel tak??
boleh tak jawab solan cumneh??
kire on jew la yew..
tape klu kowg kate aku comel..huhh..aku terime aje dgn hati terbuka..
anugerah tuhan sume tuh !

3)sila sambung ayat ni "saya geram bila awak comel dari sy
okla sy geram bile awk chumel dr saya sbb kalu sy ta chumel mcm awk..
hurrmmm..sedey nye !

oke kt cini dia nk suh aku tagged org yang lebih comel dari aku..
disebabkan sy ni ta bpe nak chumel...
so i tag la awek2 yg comel2 neh..


ala janji tag gak kn?jangan banyak songeh sangat boleh x..

aku tag si comel2 ni ye..


Liyana
hanisahismail
liyana haniff


ok dah tg dah !
heheeh..

No comments: