entry ciplak ! so??

: : toit..toit..toit..belog sudaa nak di updte..
sbnarnye tataw nak menulis ape neh.. 
tgh bace2 remaja edisi baru neh..dew lak trnmpak bnde neh..
saje nak kongsi dgn korg..sy ciplak dari remaje..
bace lah yew..

10 CIRI SERASI BERSAMA

 1) dari awal berkenalan lagi,kamu dan si dia tidak pernah sekalipun punya persaan yang tidak puas hati antara satu sama lain..

2) kamu dan si dia punya minat dan hobi yang sama.

3) di saat kamu sedang bersedih,si dia tahu cara untuk menggembirakan kamu. begitu juga dengan kamu sentiasa tahu untuk menceriakan hidup- hidup nya walaupun si dia dalam keadaan bersedih.

4) cara kamu berdua berbual dan bergurau same seperti kamu berbual dan bergurau dgn teman - teman lain. ini menunjukkan kamu berdua tidak hipokrit di hadapan antara satu sama lain.

5) andai kamu dan si dia sedang marah kamu berdua saling mengelak untuk bertemu ,kerana tidak mahu orang yang di sayangi menjadi mangsa kemarahan nya..

6) saling menerima seadanya biarpun mungkin kamu dan si dia tidak sesempurna orang lain misalnya punya fizikal yang gemuk,pendek,masalah muka berjerawat dan lain - lain.

7) sekiranya kamu berdua melakukan kesalahan , masing - masing akan cepat - cepat memohon maaf dan mengakui kesilapan yg di lakukan . nukan nya saling tuduh menuduh antara satu sama lain.

8)  kamu dan si dia saling menghormati antara satu sama lain dan tidak pernah memaksa melakukan sesuatu yg kamu dan si dia tidak suka lakukan.

9) kamu berdua sanggup bersusah payah utk cuba mengadakan atau menunaikan apa ynag kamu inginkan.

10) biar sibuk macam mane sekalipun kamu dan si dia sentiasa bersedia utk menemani  antara satu sama lain di saat di perlukan.

: : sekian : :




2 comments:

tyaA said...

setuju sangattt! tambah2 no 6 tuh. setengah orang dapat y gemok suro kurus then awek pon kurus sampai pengsan bagai, terok T_T

Aishot said...

setuju sgt ;D